KSH AUT! Concept Store

KSH AUT! Concept Store este o reacţie „de criză”, un răspuns I-Dea GRUP la modul în care recesiunea economică afectează lumea în care trăim.

I-Dea GRUP, laborator de fashion, oferă soluţii creative de depăşire a crizei financiare cu stil.

Proiectul prevede deschiderea unui CONCEPT STORE precum şi organizarea unor „ateliere de criză”, care vor explora soluţii creative privind modul în care ne putem exprima vestimentar, indiferent de circumstanţe.

Pornind de la I-Dea că „farmecul nu costă, ci se educă”, tinerii designeri doresc să lanseze o provocare pentru toţi cei care sunt dispuşi să participe la schimbare, promovând ETICUL şi REVENIREA LA VALORILE UMANE TRADIŢIONALE.

Conceptual vorbind, proiectul KSH AUT! doreşte să dea un răspuns la deruta pe care criza financiară o produce, propunând un nou stil de viaţă, prin redescoperirea identităţii veritabile şi eliminarea confruntărilor dintre culturi şi valori.

De asemenea, proiectul KSH AUT! se adresează tuturor celor care acceptă noi perspective, au gândire creativă şi o atitudine pozitivă, indiferent de circumstanţe. Este un proiect interactiv, care pe perioada desfăşurării sale, va derula evenimente, sugerate chiar de către cei care vor dori să participe la ele.

Intitulate „Accessorii pentru hainele de acasa” şi „Multifuncţional I-Dea”, cele două ateliere, care vor avea loc pe parcursul proiectului, îşi propun să valorizeze modul de a folosi original întreg „bagajul vestimentar” de care dispunem deja. Acest lucru ar conduce la economii financiare însemnate, compensate prin ingeniozitate şi încredere în sine.

I-Dea GRUP işi propune incurajarea unui curent de opinie cu suflu revigorant, exprimat în valori etice, Slow Life, sau Respect. I-Dea GROUP speră ca pe viitor soluţiile lor să reprezinte o sursă de inspiraţie pentru toţi cei care doresc să ia atitudine, să se autodepăşească şi să demonstreze că, INDIFERENT DE SITUAŢII, EXISTĂ ALTERNATVE.

MEMBRII GRUPULUI:

Concept

Alina Ene,

Anca Ioana Petrea,

Iulia Tonegaru

Visual Merchandiser

Lavinia Pop,

Masteranzi, clasa Ioana Avram,

Universitatea Naţională de Arte, Bucureşti, Facultatea de Arte Decorative şi Design, Depart. Modă

PR management

Mădălina Ilie

1

afis2

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s