Cultura face diferenta!

Cultura face diferenta… cultura face diferenta? Sa aduc argumente in favoarea acestei afirmatii mi se pare redundant.

Intrebarea care (mi) se naste imediat e legata de natura acestei diferente. Cred in vorba „ferice cei saraci cu duhul”. Odata ce ai constientizat limitele cercului, nu mai scapi de senzatia de claustrofobie. Nu exista „prea mult”.

Orice experienta culturala, indiferent de natura, iti afecteaza filtrele. Imi place sa observ acest proces de transformare.

Mersul la teatru, la film… personal, imi place sa le practic singura (cel putin la primul contact). Inainte evit sa citesc recenzii. Imediat dupa, evit sa aud pareri. Ma retrag cu mine sa vad cum m-a format, cum m-a crescut experienta respectiva. Ma pun la zid.

Cred in vorba „You’re to educated to know what’s good” Crestem prin altii, dar trebuie sa avem grija sa nu uitam de noi.

Image

Pentru cei care stiu despre ce este acest blog, explicatia acestei postari aici. Acesta nu e un blog de cuvinte. Sunt un creativ care opereaza in primul rand cu imagini. Dar nu-mi lipseste capacitatea de verbalizare. Orice experienta o traiesc sinestezic si asta mi se pare binecuvantarea de a-mi castiga existenta dintr-o meserie creativa (!).

Poate activitatea de designer vestimentar pare limitativa. Dimpotriva. Moda este un limbaj  care, pentru mine, imprumuta din toate celelalte limbaje. Caut experiente noi pentru altfel de abordari. Caut sa reformulez relatia dintre haina si purtator si atunci ma uit la cat mai multe tipologii de purtatori. Incerc sa le inteleg perspectiva. In teatru, in film haina este semnificant, nu e intamplatoare.

Mi-ar placea clientul meu sa aiba o asemenea abordare fata de haina si, atunci, ce fac eu ar capata semnificatie.

am de noi.

Lasă un răspuns

