Accesorii Statement

In aceste vremuri de restriste si la inceput de sezon toamna-iarna 2010 cum ne revigoram garderoba fara sa depasim bugetul? Una dintre cele mai la indemana solutii ar fi prin accesorizare.

Si fiindca in 6 ani de Bucuresti (facultate + master) am tot strans si am strans de la tesaturi la fermoare, bile, bilute, panglici…, fiecare lucru adunat incarcandu-mi tot mai mult constiinta fiindca insemna o noua promisiune de facere, m-am hotarat sa le dau forma si sa incep un 2011 cu o constiinta curata.

Pentru aceasta prima serie de accesorii am utilizat doar piele naturala. Formele obtinute sunt organice, feminine cu o usoara nota de handmade. Pentru a le aduce in zona de contemporan si design am ales sa le dau o nota contrastanta urbana, prin lanturi, carabine si capse.

Un interviu fun despre cum au luat nastere aceste accesorii aici.

ATENTIE! toate sunt unicat! in cazul in care s-a vandut un anumit model, acesta nu poate fi reprodus intocmai (ca si culoare), deoarece cantitatea de piele este limitata.

In cazul in care va place un anumit model, dar ati prefera alte dimensiuni, culori astept sa-mi dati de veste.

pret: 75 lei

pret: 55 lei

pret: 75 lei

pret: 35 lei

pret: 55 lei

pret: 45 lei

pret: 39 lei

pret: 35 lei – se poate purta pe ambele fete

pret: 35 lei – se poate purta pe ambele fete

pret: 35 lei – se poate purta pe ambele fete

pret: 35 lei

pret: 75 lei

pret: 95 lei; pentru cele mai curajoase dintre voi!

Pentru Bucuresti predarea se face personal. Pentru restul tarii, prin posta sau curier (cum preferati) cheltuielile de transport adaugandu-se la pretul accesoriului, dar numai cu plata anticipata (detalii mail). Bine-nteles ca aveti posibilitatea sa returnati produsul, dar cheltuielile legate de transport va revin.

Lasă un răspuns

