Espoir Mode – Rezultatele primei etape

S-a incheiat prima etapa a concursului Espoir Mode. Din pacate nu am reusit sa trec de prima faza, dar inca mai am 17 sanse, asta dc Espoir Mode va deveni un concurs cu traditie. Eu nu am reusit, dar ei da:

Mihaela Cirlugea (Cluj)
Irina Marinescu(Bucuresti)
Agota Tompos (Brasov)
Anca Ioana Petrea (Braila)
Andra Clitan (Bucuresti)
Ludmila Corlateanu (Bucuresti)
Laura Popoviciu(Oradea)
Amalia Bot (Oradea)
Teodora Baciu (Cluj)
Istavn Cimpan(Cluj)

Felicitari celor 10 semi-finalisti.

Sunt curioasa care este lista cu toti cei care au aplicat la acest concurs. Am inteles ca exista nume sonore, care au ramas pe dinafara.

Proiectul cu care am aplicat il puteti vizualiza aici. Dc aveti comentarii  nu ezitati sa le exprimati.

Avand in vedere termenul scurt (2 sapt) acordat ptr pregatirea proiectului si cerintele, am preferat sa reiau si sa dezvolt un proiect existent, un proiect de suflet, Fashionolgy. Nu am reusit sa valorific inca intr-un mod viabil aceasta colectie, dar lucrez la acest aspect, so stay tunned.

O părere la “Espoir Mode – Rezultatele primei etape

Lasă un răspuns

